Absolute NUDE eyeshadow palet

Image

Het absolute nude palet van Catrice ligt al een tijdje in de winkel maar is nog steeds vaak uitverkocht. Dat hij vaak uitverkocht is heeft een goede reden, het is namelijk een heel mooi palet.

Ik wou dit palet al een tijdje maar hij was al die tijd uitverkocht! Gelukkig was ik er dit keer op tijd bij en heb ik hem gelijk gekocht.

Image

Er zitten (zoals de naam al zegt) veel nude kleuren in. In elke kleur zit wel een glittertje.

Het eerste kleurtje lijkt op de foto wat geler dan dat hij is.

Image

Dit zijn de swatches. Ze zijn hier echt niet gepigmenteerd dus ik was heel erg benieuwd of het met een oogschaduwbasis wel zou lukken.

Image

Gelukkig lukte het met de oogschaduw basis prima. Ik heb de oogschaduwbasis van de HEMA. Mijn wang lijkt hier erg roze k weet zelf ook niet hoe het komt maar daar moet je dan maar even niet naar kijken. Ik heb (natuurlijk) de lichtste kleur in mijn binnenste ooghoek gedaan en onder mijn wenkbrauw. De roze kleur heb ik over op mijn bewegend ooglid gedaan. De bruine kleur met een roze gloed (de derde kleur) heb ik in mijn arcade boog gedaan en de laatste kleur van het palet zit in mijn crease. Met de roze kleur heb ik nog een klein lijntje onder mijn oog gezet. Ik heb daarna nog wat mascara op gedaan en klaar was ik.

Bij het palet zit overigens nog een klein kwastje wat fijn werkt.

Het absolute nude palet van Catrice kan je kopen bij de Kruidvat van 4,99.

Bedankt voor het lezen!

X

Leave a Reply

